Vad vet du om spikmattor?

Jag har blivit rekomenderad spikmatta.
Jag har hittat en ekologisk hos Shakti. Jag har även tittat på deras sida om hur fabriken fungerar och hur de som arbetar där har det.

Vad ett företag själva säger om sin egen verksamhet kan man emellertid ibland vilja kolla på andra håll också.

Jag lyckades inte hitta någon användbar information om tester eller granskning.

Är det någon som läser det här som är insatt i det här med spikmattor och som kan rekomendera mig om var jag kan läsa mer.

Skicka gärna en länk i så fall.

Tack på förhand!

2 kommentarer

  1. Loranga said,

    06 november 2009 den 8:01

    Jag vet väldigt lite om spikmattor. Men jag har starka aningar om att likheten med pilatesbollen är stark. Har du köpt en pilatesboll någon gång? I så fall vet du hur välanvänd den har varit. Om du med gott samvete kan säga att det var en bra investering så är det en indikation på att rådet om spikmatta var bra. Har bollen mest tagit plats bör du strunta i rådet att skaffa spikmatta.
    En produkt som köps utan att användas blir inte miljövänlig oavsett hur ”krav märkt” den än är. Använder du den fullt ut så har du inget att skämmas över.
    För övrigt har jag en pilatesboll till salu…

  2. 06 november 2009 den 15:58

    Kul att du uppskattar min blogg.
    Lägg gärna till den i ditt länkarkiv om du känner för det.

    Mvh


Kommentera

