Yäääck!

Nu är avlopp och golvbrunn rensade och hela badrummet städat.

Min partner – som hatar att göra det – är djupt tacksam över att jag gör det. Jag hatar det faktiskt också, men tydligen inte lika mycket. Å andra sidan slipper jag rensa köksvasken.

Jag har hört många säga ”Ja, det är jobbigt att träna, men det är skönt efteråt”. Jag håller inte med. Jag tycker om träningen medan den pågår. Men en sak är faktiskt skönast efteråt och det är efter att ha rensat avloppet och golvbrunnen. Det är nämligen just då som det är längst tid kvar till nästa rensning…

Kommentera

