Kunde bara inte låta bli…

Jag snodde inlägget rakt av från Gealachs blogg.

Jag rekomenderar fler att göra detsamma. Markera, kopiera, klistra in inlägget i bloggen. Sprid vidare. Skratta tills du får ont i magen.

En helt vanlig jävla kaka

Ifall ni vill baka något gott till jul:

Ingredienser:
Ett ägghelvete
1 dl sur kakao
Så lite smör som möjligt
Socker
Ingen jävla mandel i alla fall
2 dl bakpulver
1 pkt fula russin
1,5 dl allerginötter

Fyllning: 1 dl tradigt vanillinsocker
1 melon eller nåt
Sprit

Gör så här:
Häll nästan allt i en bunkjävel och kör med elvispen i en kvart. Grädda direkt i skålen. Skit i att smöra och bröa. Kakhelvetet fastnar ändå. Dunka ut skiten på matbordet om du kan. Garnera med krossad melon och sprit. Det spelar ingen roll. Skit i det då. Drick upp spriten!

3 kommentarer

  1. gealach said,

    30 november 2009 den 22:47

    Hehe, trevligt att man kan sprida lite glädje! 😀

  2. Emma said,

    30 november 2009 den 23:48

    Hehe, den har jag fått på mail nån gång tidigare – och den är skitrolig 🙂 Precis min humor *flin* Det är också precis min humor att min häftpistol är ULTRA heavy duty. Du såg det. Kan man inte gilla? Nope, man gillar! Hehe.

  3. 01 december 2009 den 9:18

    Är det den kakan du tänker bjuda på så avstår jag nog,men spriten kan du ta med.kramisar från mej till dej:)


Kommentera

