Trafikfarliga Orcer

Nu har jag äntligen monterat och målat min ”Orc Boar Chariot” – en helt galen krigsvagn / -ekipage till Warhammerarmén.

Återstår bara att basa och rätta till endel detaljer – som till exempel en grissvans som givetvis skulle lossna i slutskedet. 😦

Jag har massor med figurer som ska basas och jag hoppas verkligen att det inte är så tråkigt som jag har fått för mig att det är.

Nu vill jag sätta igång nästa projekt.

…”efter basningen, menar du Ekomuppen?”

Nej, direkt. Basningen kan jag väl sjuta upp ett tag…

…dessutom har jag inget lim.

Kommentera

