Jag vill bara…

…gnälla av mig.

Följande är ett gnällinlägg:

Senaste dagarn har det gått rejält framåt med min Warhammerarmé.
Det är roligt.
Jag längtar efter att få fotografera skapelsen och lägga upp på min arméblogg. Det är här problemet kommer in.

Jag tycker det är ruskigt svårt att plåta eländet så det blir bra.
För att kunna lägga in fotona i bloggen behöver jag lägga upp dem på Photobucket. För att kunna göra det behöver jag Flash, och Flash funkar inte med Ubuntu som jag har som op-system.
Måste jag starta om och gå in i xp.

Jag förstår mig inte på kameran. Jag förstår mig inte på mitt bildbehandlingsprogram och inte på Photobucket.
(Ni som följt min blogg ett tag vet att jag har gnällt över det här med bilder tidigare)
Jag vill bara skrika, gråta och kasta saker omkring mig.

Jag är nybörjare när det gäller att bygga och måla Warhammerfigurer och jag är löjligt och nästan oanständigt stolt över det jag åstadkommit hittills.
Idéerna är bra, och utförandet också.
Därför vill jag lägga upp bra foton som gör arbetet rättvisa. Det har inte lyckats hittills. Och jag fasar för att försöka igen.
Och jag blir ledsen.

Och frusterad…

AAAAAUUURRGHH!!!

Kommentera

