F10 – Lägesrapport

Jag har egentligen inte introducerat något nytt den här veckan.

Men jag vill ändå ge en liten rapport.

  • Vi fortsätter med den förbättrade sopsorteringen. Börjar bli riktigt bra på att få det att flyta på per automatik.
  • Vi har inte lagat någon ny resträtt den här veckan, men vi har tagit maten tillvara och just nu har vi lite överbliven spagetti som jag planerar att göra en pastagratäng av. Så ett nytt recept lär det bli innan veckan är slut.
  • Jag har plockat lite i lägenheten och i alla fall samlat ihop lite grand som jag ska lämna till Läkarmissionen.

Sammanfattningsvis har det inte blivit några krafttag den här veckan.
Den har varit mycket påfrestande för oss båda (extremt påfrestande för min partner), men vi har faktiskt inte ”tappat” någon av förbättringarna.
Sett i sitt stressade och utmattade sammanhang är det en seger.

Kommentera

