Halvdag med eld i baken

Idag gjorde jag ett riktigt rallyjobb.

Jag skulle gå med barnet till tandläkaren på eftermiddagen och var därför tvungen att gå från verkstaden efter lunch.
Jag behövde tillverka rekvisita till lajvet i helgen så jag satte igång med liv och lust:
Såga-putsa-skissa-fräsa-stämjärn-måla-fort-fort-fort-jag-har-bara-den-här-förmiddagen-på-mig…

När jag väl var färdig insåg jag att jag har ju faktiskt heldag i verkstaden på torsdagar också.
Jag hade inte behövt ha ett dugg bråttom.
Vissa gånger tycks hjärnan inte koppla riktigt…

1 kommentar

  1. Åsa said,

    15 mars 2010 den 21:39

    Hej! Kul att du hittade till mig OCH sa hej 😉 Får kika lite närmare på vem du är lite pö om pö när det ges tillfälle att läsa.

    /Åsa


Kommentera

