Utlottning

När nästa nummer av tidningen Effekt kommer planerar redaktionen att trycka en extra stor upplaga.

Vi som läser Effekt har möjlighet att ge bort ett nummer till någon annan – en tidning per person.
Därför arrangerar jag nu en utlottning här på bloggen.
Vill du ha ett ”provnummer” av tidningen Effekt, skriv en kommentar till det här inlägget så har du en lott.

Jag vet inte hur lång tid en utlottning bör vara öppen – men jag hugger till med veckan ut.
På måndag nästa vecka drar jag en vinnare.
Jag meddelar här på bloggen vem som har vunnit och så löser vi adress och liknande då. Ni behöver alltså inte ange adress när ni skriver kommentaren.

Lycka till!

7 kommentarer

  1. Katarina said,

    15 mars 2010 den 21:53

    Åhå, det skulle vara trevligt att testa. Hittills har jag bara läst den Effekt när jag är på biblioteket eller så. Har inte kommit mig för att börja en prenumeration än, så det skulle vara kul att pröva ett nummer!

  2. Heavenly Hel said,

    15 mars 2010 den 21:56

    Har varit lite nyfiken på den där tidningen så jag är gärna med i utlottningen.

  3. Fröjd said,

    15 mars 2010 den 23:55

    Var ju en rolig tävling måste jag säga.

  4. Mamma Mimmi said,

    16 mars 2010 den 22:30

    Den skulle sitta som en smäck! Lapar i mig allt som kan tänkas inspirera till fler och nya steg mot ett mer hållbart leverne.

  5. Sabina said,

    17 mars 2010 den 13:28

    Deltar mer än gärna i utlottningen! Har aldrig läst den tidningen men den låter riktigt intressant!

    /Sabina

  6. Eva said,

    17 mars 2010 den 22:04

    Såklart jag vill! Vettiga tidskrifter dräller det inte av.

  7. Åsa said,

    21 mars 2010 den 9:10

    Jag deltar gärna i utlottningen (bättre sent än aldrig att delta)!


Kommentera

