F10 – Tuggmotstånd

Hmm.
Den här städ-, pyssel- och röja-lägenhetendagen artar sig riktigt bra.

Först vaknade jag med feber.
Sedan har jag vimsat runt vind för våg oförmögen att göra eller följa någon som helst vettig eller effektiv planering.
Jag hittar inte spikarna och skruvarna till IKEA-lådan jag skulle montera ihop, jag fick sitta och slåss i en halvtimme med datorn för att få ljudet att fungera och dessutom har jag ramlat i golvet och slagit mig för att jag glömde att sitsen på en kontorsstol sitter löst.

*avgrundssuck*
Mer kaffe!

3 kommentarer

  1. Bondjäntan said,

    04 april 2010 den 19:44

    ååååh stackar dig! Snart är en annan dag, en ny dag med nya utmaningar!

  2. Bella said,

    04 april 2010 den 23:32

    Awwww! Vännen. Tur att alla dagar inte är sådana!

  3. 05 april 2010 den 9:23

    skulle gå och lägga mej 10 min o börja om igen.
    Lycka till med resten av dagen.
    Kram vi ses på tisdag.


Kommentera

