F10 – Tjutfärdig

Nu har det blivit ett fotouppehåll i bloggen igen.
Det gillar jag inte.

Idag har större delen av dagen ägnats åt pyssel och uppröjning i lägenheten.
Nu är jag så trött att jag bara vill lägga mig och stortjuta.

Men här kommer i alla fall en bild på skåpen som jag har skruvat upp idag.

Det är furuskåp från IKEA som egentligen var delar för att bli bara ett skåp, men som jag gjort om till två genom att såga itu vissa delar, tillverka några delar själv och sedan montera, slipa, betsa och vaxa.

Just nu undrar jag om det var värt allt jobb för jag blir tjutfärdig bara jag ser eländet.
Jag får sova på saken.

Kommentera

