F10 – Små ljusglimtar

Idag har uppröjningsarbetet känts tyngre än vanligt.
Jag måste skryta lite om vad jag faktiskt har åstadkommit för att orka fortsätta.

Barnen har en trälåda som innehåller fyra olika pussel med Nalle Puh-motiv. På locket finns bilder på motiven.
Papperet med bilder hade lossnat så jag limmade fast det.

Min termosmugg hade en slags gummiring under botten – som ett halkskydd eller något.
Den hade också lossnat så jag limmade dit den igen.
Tyvärr var jag så omständig när jag skulle ta bilden att jag glömde vinkla kameran så att man skulle kunna se ”tassen” i muggens botten. 😦

Så skruvade jag fast en ”skruv med ögla” i badrummsskurborsten för att kunna hänga upp den.
(Vill någon ta efter den idén så kom ihåg att förborra innan, annars är det stor risk att skruven spräcker träet.)

Nu när jag har sett lite bra resultat kanske jag orkar fortsätta lite till.

Ciao!

Kommentera

