En dag med migrän…

…känns tämligen meningslös, ja faktiskt helt bortslösad.

Jag önskar härmed reklamera den här dagen.
Den visade sig vara behäftad med diverse fabrikationsfel vilka gjorde den omöjlig att exekvera på vederbörligt sätt.
Jag vill därför anföra nämnda, av mig icke orsakade, felaktigheter som skäl till att återlämna dagen till tillverkaren och samtidigt anhålla om en ny dag under vilken jag kan utföra de uppgifter som den felkonstruerade dagen omöjliggjorde.
Då jag inte kunnat gå i tjänst denna dag;
Intygas utom tjänsten.
Ekomuppen.

Kommentera

