Seger…

…i hemmapremiären på Söderstadion!

Jag går inte på match om jag har migrän, men jag tror det var utsålt och fullsatt och allt det där.

När jag började gå på matcher spelade Hammarby i division 1 norra som det hette på den tiden.
Ibland kan jag nästan sakna det.
Det var så soft.
Aldrig fullt. Man kunde bara blada iväg till Gullmarsplan utan biljett eller förbokning, pynta 80 pix direkt i luckan och knata in på läktaren.
Nu är det så inrutat och krångligt och jävligt så man blir galen.

Men; det är Bajen!
Så jag kommer krångla mig dit ändå.
Fast inte med migrän.

Kommentera

