Nyttig fredag

Idag har jag och partnern varit nyttiga och ordentliga.

Vi har varit ute i solskenet och gått.

Partnern gick till återvinningskärlen med förpackningar och jag slog mig ner i solen och plockade årets första omgång nässlor.

Sedan gick vi till biblioteket och jag lånade om och lämnade tillbaka och betalade förseningsavgift (så nu är jag av med den) och dessutom registrerade jag min mejladress hos biblioteket så de kan skicka förvarningar i fortsättningen så jag ska slippa bli försenad fler gånger.

Så har vi handlat massor av underbar ekologisk mat.

Och sist men inte minst lördagsgodis och glass.
Okej, det där sista var kanske inte så nyttigt, men tre av fyra är väl inte så illa?

1 kommentar

  1. Ivan L said,

    23 april 2010 den 18:19

    Lovely! Lördagsgodis och glass är nyttigt för själen 🙂


Kommentera

