Avslagen avkoppling

Jag sov på tok för lite i natt.
Har inte orkat göra någon nytta.

Vi började dagen med att åka till simhallen.
Simma en liten stund, dricka en kopp kaffe, sitta i bastun och softa.
Jag var så trött att jag la mig på en bänk bredvid bassängen och där låg jag som en tom säck tills min partner kom sa att det var dags att åka hem.

Jag bestämde mig för att bara ägna den här dagen åt avkoppling, men till och med avkopplingen blev en smula avslagen.
Läsa, umgås, dricka kaffe, åka och hämta barnet.
När vi kom hem upptäckte jag att barnet hade feber, så det blev ingen riktig fart här hemma trots att hon kom hem.

Nu ska jag dyka ner i boken igen.
Imorgon blir det VAB.

Kommentera

