Bränn! Slå! Förstör!

Gårdagen var en dag som gjorde mig glad.
Jag menar; en dag då man får: elda saker, försöra saker och banka skiten ur saker kan bara inte vara fel!

Jag hade ytterligare en träningssession med eldblåsning och brinnande poiar.

Senare på dagen gjorde jag en total demontering av en bilradio. Den funkade inte längre på grund av en klantig bilinbrottstjuv, men i den satt en skiva som min partner inte ville bli av med.
Det var visserligen inte att förstöra något i meningen att okontrollerat slå sönder det, utan mer ett metodiskt och sansat isärplockande men det är nästan ännu mer givande.
Jag älskar att skruva isär saker i dess beståndsdelar!

Det som jag bankade skiten ur var förvisso bara ett par madrasser som skulle tryckas ihop för att uppta så lite utrymme som möjligt, men det ändrar inte det faktum att det är skönt att slå på saker ibland.

Gårdagens måltid i form av buffé intogs på Kungsbyn utanför Västerås.
Jag kan varmt rekomendera den. Vi har varit där många gånger, men det var första gången vi åt där.
Dessutom passade jag på att fyll på mitt förråd av gula ärter. Nu ska här odlas ärtskott igen!

I övrigt var varken gårdagen eller idag vidare upphetsande.
Bära lådor och grejer, sortera, städa och organisera. Det börjar bli tradigt, men vi försöker bryta upp det med lite kul här och där.
Och imorgon bär det iväg…

Ps. Nu funkar kameran igen. Så snart blir det foton go’ vänner!

Kommentera

