Sommar på öarna

Jag tänker varje år att jag ska uppdatera bloggen regelbundet även under semestern, men – hejsan hoppsan – det blir inte så.
Största delen av den här sommmaren har som vanligt tillbringats på de stora öarna.
Jag hoppas att jag kan ta mig både tid och ork att skriva och om det och lägga upp lite foton.

Nu efter hemkomsten är det mest lägenheten som gäller.
Vi är mitt i en massiv omorganisation och det städas, sorteras, organiseras, stuvas, packas, bärs, kånkas och flyttas runt.
Pust! Jag vill inte ens skriva om eländet. Det är tillräckligt att det bara finns.

Kommentera

