Ett steg till på tusenmilaresan

Jag vet att jag har nämnt att jag inte vill skriva mer om allt bökande med lägenheten, men nu vill jag i alla fall berömma mig lite för det som har blivit gjort.

Köket är städat, fint och nyorganiserat och med den nya äppeltorken på plats.
Idag grävde jag fram min lilla extrafrys som stod inmurad i källaren och så baxade partner och jag gemensamt upp den till lägenheten.
Jag skurade ur frysen och skurade ovanpå kylskåpet (om någon undrar varför vi inte gjorde även det med gemensamma krafter kan jag meddela att min partner lastade ut en hög tegelstenar ur bilen under tiden).
Sedan upp med frysen ovan på den vanliga kyl/frysen. Nu kan vi frysa in och bunkra och spara ännu mer.
Mums!

Kommentera

