Alles in besten ordnung!

Idag har jag känt mig så ordningsam att jag knappt känner igen mig själv.

Följetången Snickeriet fortskred idag.
Efter att under förra veckan ha byggt om en verkstadshylla och sedan i alla dess lådor sorterat in en massa småplotter efter storlek så tog jag idag itu med att skriva och fästa etiketter på alla lådorna. Ordning och reda!

Nu under kvällen har jag suttit och sorterat in filer, bilder och dokument från mina gamla havererade operativsystem och lagt in dem i det nya. Skapat mappar och sorterat så jag tror banne mig aldrig jag har haft sådan ordning i någon dator eller något operativsystem tidigare.

Då är det ju lite synd att inget av det här syns när man kommer in i min lägenhet eller mitt förråd…
Än är faktiskt inte ALLT i bästa ordning.
Ja, ja; det ska väl bli ordning på det också vad det lider.
Men den dagen den sorgen.

Kommentera

