Lajvutmaning!

Några av mina lajvarvänner har satt igång en utmaning:
Skriv om lajv. Minnen, erfarenheter, tabbar…

Jag är lite trög i starten, men nu har jag bestämt mig för att vara med. Jag kommer inte att skriva ett inlägg om dagen, men i sinom tid tänkte jag tugga mig igenom de olika rubrikerna.
De är som följer:

1. Mitt första lajv

2. Min största lajvtabbe

3. Vilken sorts lajvande jag gillar

4. Min inställning till hantverk

5. Min favoritroll

6. Min bästa lajvoutfit

7. Ett starkt lajvminne

8. Lajvmisär

9. Vad äter jag på lajv?

10. Min mest episka scen

11. Hur har jag utvecklats som lajvare? (Från jeans till handsydda yllehosor eller åt andra hållet kanske?)

12. Det här lajvet vore awesome om någon arrangerade

13. Lajvragg

14. Att sova på lajv

15. Nybörjarmissar jag gjort

Får se om jag orkar rycka upp mig och lägga upp en länklista på andra deltagare också.

1 kommentar

  1. Anneli said,

    09 april 2011 den 8:20

    Jag la just upp en sådan lista på folk som jag vet skriver, men hojta om du vet ännu fler 🙂


Kommentera

