Tillbaka

Jag har tydligen tagit bloggsemester.
Jag har njutit av den gröna sommaren, jobbat på den gröna odlingslotten och gått på gröna Hammarbyfotbollsmatcher.
Och så har vi städat, röjt och sorterat i källaren. Det kan jag visserligen inte med bästa vilja i världen få till att det är grönt, men det behöver göras.
Jag får se om jag har ro att ta mig tid att skriva några inlägg nu efter att barnen har åkt till sin pappa och innan jag själv åker till Gotland.

De första bilderna jag tog på min odlingslott publicerade jag i ett inlägg i maj. De är tagna innan jag hade gjort något åt lotten alls.
För några veckor sedan tog jag nya bilder där man kan se att det hänt en del, men nu har de hunnit bli hopplöst inaktuella.
Jag slänger in dem i alla fall. Ska försöka komma loss och ta nya och lägga upp.

På återseende!

Kommentera

