Nytt försök, dårå!

Överraskning! Muppen gör ett nytt försök att få styrfart på det här med bloggandet.
Odlingssäsongen drar snart igång.
Fotbollssäsongen är redan igång.
Ekologi- och klimatsäsongen försöker jag ju hålla igång året runt.
Hantverkslusten är visserligen inte igång för jämnan, men den kommer och går med ojämna och slumpmässiga mellanrum.
Det enda av mina intressen som jag faktiskt inte känner för just nu är lajv.  Men det känns ändå som att det finns en hel del jag skulle kunna berätta om.
Håll tummarna för att jag orkar hålla igång bloggen. (Eller smäll huvudet i skrivbordet och ta bort mig från länklistan om ni inte står ut med mig längre.)
Fridens!

Kommentera

